Bok: Pretty Little Liars - Lögner



Mystiska medelanden sprider skräck i tjejgänget. Vem är det som vet allt om dem? Även deras mörkaste hemlighet. Kan det vara Alison, bästisen som försvann från det där pyjamaspartyt för tre år sedan och som inte synts till sedan dess?

Komentar: Jag tycker jätte mycket om den här boken! Det började med att jag såg serien "Pretty Little Liars" och sedan fick veta att serien är baserad på dessa fantastiska böcker! Jag älskar serien - likaså den här boken. Trots att dom är ganska olika varandra, även om de har samma "röda tråd", så att säga.

Den var lätt att läsa och pga. att den är så bra, så läste jag ut den på mindre än 2 dagar. Det är korta kapitel, vilket jag tycker om, och den var inte så lång.

Jag rekomenderar den här boken till alla! Framförallt till tjejer, eftersom den är lite av en "tjejbok". Den har allt man kan begära: Kärlek, spänning, intriger, hemligheter, lögner och vänskap.


Läs den - Älska den!

Fakta:
Titel: Lögner
Författare: Sara Shepard
Serie: Pretty little liars
Orginaspråk: Engelska
Orginaltitel: Pretty Little Liars

Förlag: B Wahllströms
Antal sidor: 223
Utgivningsår: 2006
Första meningen: Förflytta dig ett par år bakåt i tiden, till sommaren mellan åttan och nian.
ISBN: 978-91-32-15669-4

Jag ger den: /10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0