Ännu en filmenkät

 

Berätta om:

* En film som fick dig att skratta:
American Pie, Due Date, Euro trip.. Det finns så många roliga filmer! :)



* En film som fick dig att gråta:
Oj, flera av Harry Potter filmerna, Titanic, Pretty Woman, Remember Me.. M.fl. 



* En film som finns i dina tankar, trots att det var länge sedan du såg den:
hehe, jag har inte ens sett filmen men trailern till "the human centiped" tänker jag på ofta x)



* En film om en ny början:
Pretty woman kanske :)



* En vinterfilm:
The Holiday



*En sommarfilm:
Den bästa sommaren



*En film om en stor fest:

*En film om skolan:
Bang bang you're dead



* En film om ett avslut eller avsked:
Remember me




*En film du tycker att alla ska se:
Harry Potter, helt klart!



*Hoppa in i en film och lev i den världen, med filmens personer. Vilken film skulle du välja?
Harry Potter igen. Tänk att få leva i en magisk värld! Dessutom, hade jag kunnat hade jag gärna gett dem en hjälpande hand! x)



*Vilken filmkaraktär skulle kunna bli din bästa vän?
Oj, Fred och George Weasley hade jag gärna varit vän med! :)



*Vilken filmkaraktär skulle du aldrig vilja byta plats med?
Oj, tja.. de stackars människorna i "The human centiped" & "Saw" filmerna..



*Vilken filmkaraktär skulle du aldrig vilja möta i verkligheten?
Tja.. Jigsaw från Saw och Dr. Heiter och martin från "the human centiped" filmerna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0