Mitt liv i filmer


Jag har kikat på några filmbloggar (som det finns alltför få av!) och sett att en del har gjort en liten utmaning att man lägger upp en film för varje år man levt! :) Alltså, eftersom jag är född 1992 så startar jag med en film som släpptes det året, 1993 en film som släpptes det året osv. fram till 2012. Så det tänkte jag göra nu! :) Fast jag vet inte om jag kan hålla mig till en film, så det kanske blir fler ^^ Men jag börjar med år 1992-1999 så kommer resten sen! :)

1992


 

Dessa filmer kom alltså året jag föddes, tyvärr hittade jag inga fler än dessa två som jag sett och tyckt va bra. Jag har inte heller sett hela änglagård men den fick vara med ändå! :)

1993

   

1993 kom det lite fler filmer som jag sett! :) Den otroliga vandringen har alltid varit en stor favoritfilm!

1994

    

1994 kom en hel del bra filmer! Bland annat en av de största disneyfilmerna någonsin - Lejonkungen!

1995


  

1995 var ett år då det inte släpptes så många filmer jag sett. Men dessa två älskade jag som liten!

1996

  

1996 släpptes det också två filmer jag älskade, Ringaren i notre dame och 101 dalmatiner. Scream är en given klassiker så den får också vara med! :)

1997

  

Dessa 4 är riktiga klassiker som jag tyckt mycket om! :)

1998

    

Ännu ett år med många riktigt bra filmer! Föräldrafällan har jag sett 100 gånger tror jag.

1999

   

Dessa filmer hör också till kategorin bland mina favoritfilmer! Superbra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0