Bella


Just nu har jag ett litet Twilight maraton här hemma, och har precis börjat se New Moon.

Jag har alltid tyckt att filmerna är ganska bra, men.. Jag måste bara få säga det här.

Jag stör mig så otroligt mycket på Bella. Jag förstår att hon ska vara gåtfull och speciell, men varför måste hon vara så.. Kall..

När folk skämtar med henne och liknande så ser hon så sur och frustrerad ut. Du kan visa lite känslor, som glädje, utan att förlora din gåtfullhet. Ler hon en enda gång i filmerna? Nu kanske hon, framförallt i New Moon, inte har så mycket att vara glad över, men de stunder hon är glad kan hon väl kosta på sig ett leende. I alla fall så de hon umgås med inte tror att hon är uttråkad intill döden. Jag skulle ha otroligt svårt att skämta och vara trevlig mot en människa som är så.. avstängd.

Annars tycker jag att hon är väldigt vacker. Men hon hade varit så mycket vackrare om hon var glad.

Det var lite tankar från mig.. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0