Dag 2: Min första kärlek


Det här var en klurig "fråga". Min första "kärlek" skulle kunna vara när jag var 6 år och var kär i en kille som heter Linus. Jag gick alltså i förskolan och han i 4-5an. Jag antar det det var då jag hade lärt mig att det fanns något som hette "kärlek".

Men det kan också vara när jag gick i 7an och 8an, då var jag kär i en kille som var ett år äldre än mig och heter Calle, eller Carl-Johan som han egentligen heter. Honom klappade mitt hjärta för i 2 år och han visste om hur förälskad jag var i honom, men tyvärr var det inte besvarat. Dock gick vi på bio en gång, då var jag skit nervös kan jag tala om. Trots att min bror och Calles syster Anne (Anne-Lie), var med, eftersom min bror var kär i henne och jag tror att det för hans del var lite besvarat. Jag gav han även en ros på alla hjärtans dag. Även då höll jag på att dö av nervositet.. Han var oerhört snäll som stod ut med mitt klängande.. Kanske gjorde han det bara eftersom han var vän med min bror, vad vet jag x)

Annars har vi min allra första, riktiga pojkvän. (Förutom en kille jag var "tillsammans" med på Msn, haha x). Det var sommarlovet mellan 8an och 9an som vi träffades, han var 6 år äldre än mig, tänk er, han hade körkort och jag var en liten tjej som inte ens var gammal nog att ta moppekort. Vi var tillsammans i 4 månader, jag tyckte det var ganska länge med tanke på åldersskillnaden (14 respektive 20!)... Jag antar att jag var kär i honom, men samtidigt kom han in i mitt liv under en period som jag verkligen behövde någon. Det kunde nog ha varit vem som hellst. Men samtidigt har jag aldrig träffat en så snäll människa som Mattias eller någon med ett sådant tålamod.

Sedan har vi Mattias nr.2, som jag var "kär" i ett tag.. Vi träffades ett par gånger ända tills han "nästan" hade sex med min vän.. då slutade jag umgås med båda.

Sedan hade vi en del "förälskelser" fram till...

Min Pojkvän och sambo. Det skulle ta ett helt liv att beskriva hur kär jag och och hur mycket jag älskar honom. Jag visste inte vad kärlek var förens jag träffade honom, därför har jag svårt att avgöra om jag varit kär innan det. Jag vet i alla fall att jag aldrig älskat en kille innan jag träffade honom. Så därför slutar vi här :)



världens sämsta bild, men det är jag och min sambo x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0