Sommarkurser


Här om dagen skickade jag in min anmälan till sommarkurser. Egentligen hade jag tänkt försöka få sommarjobb, men det jag sökt, tror jag inte att jag kommer få och jag har inte hunnit söka fler..

I alla fall så har jag anmält mig till en hel del roliga kurser, nästan alla är med film och litteratur inriktining, och det passar mig perfekt! :) Mitt förstahandsval är en kurs som heter Disney Studies- film, litteratur och fenomen där man får studera dels dålda budskap i disneyfilmer och litteratur, framförallt kulturella och politiska budskap, det låter riktigt roligt om ni frågar mig! :) sedan har jag sökt en del kurser med vampyr inriktning, en Harry Potter kurs och en hel del skrivarkurser där man får lära sig skriva fantasy, historiska romaner, barnlitteratur och annat! :) Jag hoppas jag kommer in på alla, hellst vill jag läsa Disney kursen, men är väldigt sugen på någon av vampyr kurserna, harry potter kursen och även någon av skrivarkurserna! :)

Har ni sökt någon sommar kurs? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0