TAG: Om jag hade 500kr i presentkort

 
Visst vore det härligt att ha ett presentkort på 500 kronor att köpa böcker för? :)
 
Jag hittade en Tag hos Bokpotaten men den verkar komma härifrån från början. Det går ut på att man ska gå in på en valfri hemsida som säljer böcker tex. Adlibris eller bokus. Sedan väljer man en summa (500 kronor) och sen ska man motivera varför man vill ha just dessa böcker.
 
Jag har valt ett "presentkort" på Adlibris för 500 kronor. Jag tycker att Adlibris är den bästa onlineshoppen för böcker. :)
 
Böckerna jag har valt är dessa:
 
Forgive my fins av Tera Lynn Childs är en bok som jag vill köpa. :) Jag har aldrig läst en bok om sjöjungfrur så därför vore det roligt. Den kostar 113 kronor på Adlibris.
 
Hungerspelen av Suzanne Collins är ett måste för mig eftersom jag älskar filmen. Har inte läst någon av dem tidigare så det ska jag göra snart! Den kostar 94 kronor på Adlibris.
 
 
Paranormalcy av Kiersten White är en bok jag hört mycket om. Därför är även denna en bok jag vill införskaffa mig och läsa snart! Den kostar 113 kronor på Adlibris.
 
Harry Potter och hemligheternas kammare av J.K. Rowling måste jag införskaffa mig så jag kan läsa snart! Har som sagt bara läst första Harry Potter boken, så därför måste jag läsa denna och alla andra med så klart! Den kostar 144 kronor på Adlibris.
 
Jag har länge velat läsa en Stephen King bok. Jag köpte Att skriva: En hantverkares memoarer för ett tag sedan och har skumläst den lite till en kurs jag går. Men en skicklig författare är han allt. Flickan som älskade Tom Gordon har jag hört en del om och tycker att den verkar spännande, så denna vill jag också ha. Den kostar 39 kronor på Adlibris.
 
Det blir totalt 503 kronor! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0