Film: This means war

 
FDR och Tuck faller båda för den ljuva och charmiga Lauren. Medan hon försöker välja mellan dem - med hjälp av fräcka kompisen Trish - startar FDR och Tuck ett episkt krig i kampen om Lauren. Deras färdigheter inom övervakning, samt diverse högteknologiska prylar kommer väl till pass. Må bäste spion vinna!
 

Den här filmen är en aning klyshig och förutsägbar. Jag misstänkte redan från början vem som skulle vinna Laurens hjärta, även om jag faktiskt tyckte att hon valde fel. Jag hade helt klart valt den andre av killarna. Men vill ni veta så får ni kika på den själv, för jag tänker inte avslöja någon! ;)
 
Dock tycker jag ändå att filmen var bra. Att en film är förutsägbar gör inte mig något då jag tycker att nästan alla komedier och dramafilmer är det nuförtiden. Jag tycker om upplägget av filmen och storyn är faktiskt bra!
 

Dessutom tycker jag att Tuck är lik Joseph Morgan som bla. spelar Klaus i en av mina favorit serier, Vampire Diaries. Vilket ju definitivt inte är en nackdel ;)
Hur som hällst, en helt klart sevärd film! Den är lättsam och rolig, så jag rekomenderar den absolut till andra! :)
 
Fakta
Titel:
This means war
Skådespelare: Bla. Reese Witherspoon, Chris Pine och Tom Hardy
Serie: -
Genre: Action & Komedi

Språk: Engelska
Orginaltitel: This means war
Release: 2012
Land: USA
Längd: 97 min.
 
 
 
Jag ger den: 3/5

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gillade denna filmen bättre än dig förstår jag =)

2012-07-13 @ 13:56:48
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0