Min filmhylla

 
Såhär ser min filmhylla ut. Den består av ett vitrinskåp från Ikea i serien Hemnes. Det är kanske inte världens snyggaste filmhylla men den är praktisk eftersom glasdörrarna gör att det inte blir särskillt dammigt. Jag ska snart köpa en till eftersom det börjar bli lite fullt ;) Men detta vitrinskåp är ganska dyrt och eftersom jag vill ha ett likadant så lär jag vänta tills jag får lite pengar ;)
 
Här får ni lite närmare titt på filmerna.
 
 
 
 
Haha, jag ber om ursäkt att bildera är så extremt kassa. Men de är tagna med min mobil, där dessutom blixten är trasig vilket gör bilderna superkassa. Och det är lite trångt framför skåpet vilket gör att bilderna blev lite snea x)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Det är alltid kul att se filmsamlingar. Du har ju en hel del Disney-filmer.

Svar: Hehe ja, den är ju inte så stor än, men jag jobbar på det. :P Mitt samlande började med Disney-filmerna då jag ville ha en komplett samling av Klassikerna. (Fattas dock några fortfarande) Och sedan har samlandet på filmer bara fortsatt ;)
Linnea

2012-07-09 @ 19:30:43
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0