Förlåt!


Ännu en gång har det gått alldeles för lång tid mellan bloggandet!

De senaste veckora har jag bott i skolböcker eftersom jag haft två kurser som slutar idag. Dessutom har jag mått ganska dåligt, men idag ska jag på en undersökning på vårdcentalen. Jag har nämligen haft hjärtklappning och även oregelbundna hjärtslag från och till under en längre tid. Och jag har även haft svårt att andas. Så med tanke på att det går struma i släkten på mamma sida och hjärtfel på pappas sida (pappa opererade sig för en läckande klaff för några år sedan) så tänkte jag kolla upp det.

Jag har i alla fall sett många filmer på sista tiden, så när jag är på benen igen så ska jag skriva lite recentioner :)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Undersökningen kommer gå jättebra :) Det blir bra :)

2012-06-08 @ 09:58:43
URL: http://allinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0