Blir cdon sämre?

Hej på er alla!

Nu är jag tillbaka från Norge och idag tänkte jag ha en lugn dag med ett Lost-maraton. Jag har ju haft ett litet upphåll efter säsong 3 och jag trodde det berodde på att jag tyckte det blev sämre och sämre (vilket jag fortfarande tycker) men nu insåg jag att det inte var den huvudsakliga anledningen. Den första discen i säsong 4 var nämligen trasig, vilket jag helt har glömt bort. Så nu har jag mailat CDON.com om detta och hoppas på att få en ny.

Förutom att denna disc varit trasig så har jag fått flera trasiga fodral från och en gång missade de att skicka en av filmerna jag beställt. Förut vad CDON det ställe jag allra hellst beställde ifrån, men nu blir jag mer och mer skeptisk. Att fodralen är trasiga kan ju mycket väl bero på postens hantering, men jag har aldrig haft det problemet när jag beställt varor från tex. Ginza eller Discshop.

Vad tycker ni? Brukar ni beställa från CDON och i så fall tycker ni att de har blivit sämre?


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har otur överallt, men cdon är fan sämst på att paketera sin varor och därför går de sönder lättare.

2012-05-21 @ 19:25:16
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina

just det ja, enda pluset är att man får en check var gång något bli fel och att de skickar en ny vara innan man skickat tillbaka den gamla.

2012-05-21 @ 19:25:54
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0