Fattig

 
Åh.. ibland önskar jag att jag var riktigt rik. Utan begränsningar och kunna köpa precis allt jag vill. Men tyvärr så är sanningen den att jag är en fattig student som går på studielån.. Och till råga på allt är detta en månad då jag endast får halva studielånet. Dessutom måste jag lägga de pengar jag får på en massa tråkgrejer. Men får jag en liten slant över ska jag definitivt shoppa/boka någon av dessa. Som tur är har jag fått sommar jobb, så då hoppas jag att jag får lite mer pengar att shoppa för :)

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin - Mitt hörn av Universum

Svar: Haha, om det är sant måste det vara sämsta texten någonsin! Asså Euro Nero var ju sämre men Österrikes var väldigt dålig. Även om det är den låten jag går runt och sjunger på nu efteråt. Haha.

2012-05-24 @ 16:14:49
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0