Nu blir jag tokig...

Åh.. jag är så arg på CDON just nu!!

Som sagt var min första "Lost" säsong 4 box defekt. Man kunde endast se det första avsnitten på disc 1 men man kunde inte se de andra två avsnitten och inte heller bonusmaterialet.

Igår fick jag hem en ny box från CDON och disc 1 fungerade jätte bra. Men nu är det ett avsnitt på disc två som hoppar och stannar osv.

Nu ska jag kika lite på disc 2 på den första boxen och fungerar den bra så ska jag flytta den till den nya och den defekta till den gamla och skicka tillbaka dem till CDON.

Men nu är det slutköpt på CDON för min del. De har ofta jätte bra priser och rabatter på filmer, böcker och allt. Men vad spelar det för roll om det ändå är trasigt?



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet ärligt talat inte vad de håller på med där borta. För det är ofta som deras filmen är skräpigare än skräpigast.

2012-05-25 @ 11:28:58
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0