Bio

 
I Onsdags var jag på bio med Nina och Elisa och vi såg på Disneys nya film Modig. Vi såg den i 3D och det var faktiskt första gången jag såg en 3D film. Filmen gick bara i 3D och jag förvätade mig att det skulle vara jobbigt eftersom jag bara hört negativa saker om 3D film. Men de jag gick med tyckte att det var roligare att se en tecknad film i 3D än en otecknad. Jag tyckte faktiskt att det var ganska kul att se den i 3D. Dock fick jag lite ont i huvudet och ögonen. Egentligen använder jag glasögon när jag tittar på tv och datorn (ända gångerna jag har det), men jag brukar inte behöva ha det på bio, men när vi såg på Modig önskade jag att jag hade haft dem då 3D effekten blev ganska suddig. Hursomhellst så var filmen bra och jag tycker att Disney börjar bli bättre på att göra filmer igen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0