Några serier jag vill se :)

 
Tyvärr så vet inte jag alls hur jag hittar serier att titta på. Utan det är min sambo som tar emot en beställning av mig och fixar serier. Nu har till och med min bror och hans flickvän börjat komma med beställningar. ;)
 Jag är rätt kass på datorer och ja...
 
I alla fall kommer jag ge sambon en "beställning" på dessa serier som jag vill se, har någon av ersett dem? :)
 
 
 
 
 
 
 
Sen har han redan en hög med serier som jag vill ha, och givetvis ska jag se the Vampire Diaries när den börjar igen! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Hart of Dixie är dö mysig, Awkward är underhållande, The Lying Game blir lätt lite enformig, Revenge var bra tills jag glömde bort att följa den, Dexet säger alla att är bra och Once upon a time har jag inte sett.

2012-09-21 @ 18:22:30
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: maria

once upon a time är typ en äldre variation av sagor , men ganska kul tycker jag, passar till alla åldrar ! akward är jättekul ! sen har jag onte sett de andra!

2012-09-25 @ 12:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0