Nya böcker


Nu har jag slängt iväg en beställning till adlibris på tre stycken böcker. Dessa böcker har jag velat köpa länge, men inte vågat ifall jag skulle få dem i julklapp. Men nu får jag äntligen beställa dem och jag ska börja läsa dem så fort jag är klar med boken jag läser nu. Den ena av dessa böcker fallen ängel, har jag läst förut och jag älskade den! Men då hade jag den i pocket, och den har jag dessutom tappat bort och eftersom jag så gärna vill läsa den igen så skickade jag efter den, denna gång inbunden! Jag föredrar nämligen inbundna böcker framför pocket, dom är mycket roligare att läsa och dom går inte sönder lika lätt som en pocket. Efter att man läst en pocket en gång så är den ofta ganska sliten efteråt, även om man är försiktig. Men jag vill gärna ha mina böcker kvar länge, därför köper jag dem oftast inbundna :)


                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0