En sida för Disney älskare!


Nu har det varit lite dåligt med inlägg från mig. Men jag har haft lite mycket att göra, men nu ska jag skärpa mig :)

Den här månaden kommer jag inte kunna beställa så många filmer eller böcker, då jag nyss slängde iväg en beställning till en annan sida x)

Disneystore heter denna sida och är perfekt för alla andra Disneyälskare! :) Finns riktigt mycket fina och gulliga saker och jag bli helt nostalgisk och vill köpa precis allt. Men som alla andra gånger måste man begränsa sig -.-

Eftersom det blir moms, tull och frakt på de saker jag beställt, så innebär detta en helt film/bokfri månad för min del -.- Men nästa, då skall det shoppas :D Under tiden får jag nöja mig med de filmer/böcker jag har och helt enkelt "hyra" de filmer jag vill se ^^



Detta är en av de söta sakerna jag beställde! Leksaker är väl ganska onödigt kan tyckas, framförallt för mig som snart är 20 -.- Men ibland måste man få vara lite töntig, eller vad tycker ni? :) Dessutom, nu behöver jag inte köpa så många leksaker till mina ungar, som jag någon gång ska få x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0