Sjuk och nya filmer

 
Jag vet att jag skulle ta en liten "bloggpaus" eftersom jag har så mycket skolarbete och jobb. Men nu har jag gått och blivit dunderförkyld, dessutom tror jag att jag har fått öroninflammation, inte så roligt! :/ Blir nog en undersökning hos sambons pappa eftersom han är läkare.
 
Förra helgen när vi var vid sambons sommarstuga i Värmland (som ligger precis vid gränsen till Dalsland) så vi tog en tripp ner till Göteborg och Ullared. Första gången någon av oss var där, förutom mamma som varit där en gång tidigare. Men herre gud vad drygt det var! Folk var ju som galna och bara tryckte sig förbi. Jag vet inte hur många smällar jag fick! x) Vi valde nog dock en välidgt dålig dag, det regnade och var helgen efter löning. Så det var proppfullt med folk! Men i alla fall så fick två filmer följa med mig hem! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0