Filmfrågor

Vi tar och svarar på lite filmfrågor också :)

1. Senaste filmen du såg på bio?
Mission impossible 4

2. Vilken blir nästa film på bio?
Oj, jag vet inte. Men "The hunger games" ska jag se! :)

3. När blir en film för lång?
Jag gillar långa filmer, men den ska vara riktigt bra om den är över 2.5 h :)

4. Ser du bara filmer på engelska och svenska?
I stort sett. Har sett några Spanska, Franska och Tyska, men inte så många.

5. Vilken film kände du senast att du var tvungen att försöka övertala ALLA att se?
Hm...

6. Vilken genre är överrepresenterad i din fimhylla, och vilken finns inte alls?
Egentligen älskar jag allt, men det finns en hel den komedier, drama och barnfilmer. x)

7.Vilka är dina absoluta favoritskådespelare?
Heath Ledger, Ben Stiller, Depp, Orando Bloom, Keira Knightley m.fl :)

8. Vilken är din favoritfilm just nu?
Hm.. Pretty woman, the butterfly effect, sagan om ringen och harry potter.

9. Bästa filmer du har sett i år på bio?
Mission impossible var väldigt bra, och det är den enda film jag sett på bio i år ^^

10. Sämsta filmer du har sett på bio i år?
Ingen.

11. Vilka filmer ser du mest fram mot i år?
The Hunger games, American Pie - reunion, the Hobbit
12. Vilka "stora" filmer har du helt missat?
Gudfadern, Pulp Fiction, Pshyco, Star wars

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror nog jag "lånar" denna listan =)

2012-02-01 @ 19:08:41
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Micke

Pulp Fiction och Star Wars borde du se asap!

2012-02-02 @ 19:19:13
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0