Mina filmer

Jag tänkte göra en lista på alla filmer jag äger, listan kommer fyllas på allt eftersom jag köper/får nya filmer! :)

1-20

13 snart 30
1408


A

Adventures Of Ichabod and Mr. Toad, The
Alice i Underlandet
Aristocats
Aladdin
Atlantis - En försvunnen värld
Alla Älskar Långben
Aladdin och Rövarnas Konung
A Walk To Remember
Allt för min syster
A Cinderella Story - Once upon a song
All the boys love Mandy Lane

Astrid Lindgrens jul
Anastasia

B

Bambi
Bernard & Bianca
Bernard och Bianca i Australien

Björnbröder
Björnbröder 2
Black Swan
Bratz - The movie
Bröllopsfixaren

Brödera Grimm
Berätta inte för någon
Borta med vinden
Black Beauty
Beyond Borders
Barbie - i Nötknäpparen
Barbie - som Rapunzel
Barbie - i Svansjön
Barbie - som Prinsessan och Tiggarflickan
Barbie - Fairytopia
Barbie - Mermaidia
Barbie - och Pegasus Förtrollning
Barbie - och de 12 Dansande Prinsessorna
Barbie - som Öprinsessan
Barbie - i En julsaga
Barbie - ett Modeäventyr
Barbie - Dagbok
Barbie - presenterar Tummelisa
Barbie - och de Tre Musketörerna
Barbie - & Diamantslottet
Bandidas


C

Cleopatra
Calcium Kid, the


D

Den lilla sjöjungfrun
Dumbo
Den lilla sjöjungfrun II - Havets Hemlighet
Dear John
Den otroliga vandringen
Den otroliga vandringen II - På rymmen i San Francisco
Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta

Due Date
Dirty Dancing
Draktränaren
Duplex


E

En Extremt Långbent Film
Eclipse, (the twilight saga)
En prinsessas Dagbok
En prinsessas Dagbok 2 - Kungligt uppdrag
En askungensaga
En djävulsk romans
En djävulsk romans 2
En djävulsk romans 3 - trejde gången gillt..

Elizabethtown - kärleken är en resa
En galen dag i New York
Eragon
En underbar dag

F

Fantasia - the original classic
Filmen om Nalle Puh
Fantasia 2000

Farbror Joakim och Knattarna i Jakten på den försvunna lampan
Flicka - den bruna mustangen
Flicka 2 - Vänner för alltid
Finding Neverland

Freaky Friday
Från andra sidan
Flicka med pärlörhänge

Fantastic 4
Firewall
Flightplan

Förnuft och Känsla

G

Grown Ups
Gustaf
Gustaf 2
Getting There


H

Herkules
Hur man blir av med en kille på 10 dagar
Hachiko - En vän för livet

Hannah Montana - The movie
Heat
Honey
Hund-Tricket
Harry potter och fången från Azlaban (2-disc specialutgåva, dvd)
Holiday, the
Harry Potter och de vises sten
Harry Potter och hemligheternas kammare
Harry Potter och fången från Azkaban (Blu ray)
Harry Potter och den flammande bägaren
Harry Potter och fenixodern
Harry Potter och halvblodsprinsen
Harry Potter och dödsrelikerna del 1
Harry Potter och dödsrelikerna del 2
Heart Breakers

I

I hennes skor


J

Janne Långben - The Movie

John Tucker Must Die
Just Friends

K

Kejsarens Nya Stil
Kogänget
Kalle Anka 75-års jubileumsutgåva
Knight And Day

King Arthur (2004)
Kvällen före jul
Kill Bill

L

Lilo & Stitch
Lilla kycklingen
Letters to Juliet
Last song, the
Lilla Jönssonligan på Kollo
Lilla Jönssonligan & Stjärnkuppen


M

Melody Time

Make Mine Music
Micke och Molle
Mästerdetektiven Basil Mus
Mulan
Mulan 2
Musse, Kalle, Långben - De Tre Musketörerna
Musse Pigg och hans vänner firar jul
Marley & jag
Mamma Mia, the movie
Mona lisas leende
Mitt liv som popstjärna
Music and lyrics
Min Låtsasfru
Mean Girls
Mirrors 
Man about town
Musses jul i Ankeborg

Mysteriet på Greveholm
Mr. & Mrs. Smith
Mysteriet på Kyrkogårdsön


N

Nalle Puh - Jullovet
New moon, (the twilight saga)
Natt på museet
Niko - På väg mot stjärnorna

Narnia - Häxan och lejonet

O

Oliver & gänget

Omen, the (1976)
Orange County

P

Pank och fågelfri
Pinocchio
Pocahontas
Prinsessan och Grodan
Puhs film om Heffaklumpen
Pirates of the Caribbean - Död mans kista
Pirates of the Caribbean - Vid världens ände
Proposal, the
Perfect Man, the

Prinsessan Sissi (avsnitt 1-8)
Pettson & Findus - Katten och Gubbens år
Pettson & Findus - Kattonauten
Pettson & Findus - Tomtemaskinen
Pettson & Findus - Glömligheter
P.S. I Love You
Prinsen & jag


Q

R

Robin Hood (Disney)
Ringaren i Notre Dame
Ringaren i Notre Dame II
Remember Me
Raise your voice

Red Riding Hood

S

Skönheten och Odjuret

Snövit och de sju dvärgarna
Saludos Amigos

Svärdet i stenen
Skattkammarplaneten
Sängknoppar och Kvastskaft
Scooby-Doo, the movie
Skruva den som Beckham
She's the man
Systrar i Jeans
Systrar i Jeans - Andra sommaren
Sova med fienden 
Shanghai Noon
Shanghai Knights
Speaking of Sex

Sunes jul
School of Rock
Star Trek (2009)
Syskonen Baudelaires Olycksaliga Liv

Stallkompisar (avsnitt 1-4)
Spirit- Hästen från vildmarken
Simpsons, the - Gone Wild
Scream
Scream 3
Saw
Saw 2
Saw 3 
Shrooms

T

Törnrosa
Three Caballeros, the
Taran och den magiska kitteln

Tarzan
Tarzan 2
Twilight

Taken
Tjejen som föll överbord
Trolltider
Tvillingarnas vilda äventyr
Tvillingarnas äventyr på Bahamas
Traffic

U

V

Vilddjuren
Världarnas krig
Vad kvinnor vill ha


W

Welcome to the Rileys
What a girl wants
Whip it
Watchmen
Winning London

Wedding Day, the

X

Y

Z

Zuper Zebran


Å

Ä

Ö

   

Kommentarer
Postat av: Lina

Nämen titta. Bara för att du kommenterade min blogg så har jag nu hittat en blogg i min smak, vill säga din.



Den där listan du har här ovanför tycks bli rätt så populär, och jag tror nog allt att jag var den andra i bloggvärlden som började med den. Det är alltid kul när andra hackar på =)



SV (Kina och djurtortyren): Människan är en hemsk ras som borde utrotas tänker jag ibland. Andra djur dödar för att överleva medan vissa människor gör det bara för att de tycker det är kul, vilket är sjukt.

2012-01-21 @ 14:01:34
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0