Nyårslöften - innan nästa år ska jag...


Böcker

* Läsa minst 1 bok på engelska
  - tro det eller ej, men jag har bara läst en handfull böcker på engelska i mitt liv, dessa var sådant vi var tvugna till i skolan. Men i år skall jag läsa minst 1.

* Läsa minst 4 böcker i månaden - 1 bok i veckan borde inte vara så svårt trots att jag pluggar 125 % på högskolan. De veckor jag är ledig från skolan, skall det bli mer! :)

* Läsa en av de böcker som stått längst i min bokylla - Ni känner igen det va? Några böcker som stått där länge, länge utan att ni rört dem. Endast kastat en blick på dem och tänkt: "Nästa gång.."

Filmer 

* Se minst 2 filmer som jag aldrig tänkt mig se - vem vet, man kan faktiskt upptäcka något helt nytt!

* Se minst 10 filmer som varken är amerikanska, engelska eller Svenska - Ärligt talat ser jag alldeles för sällan på filmer från andra länder än dessa.

* Se minst en "snyft" film i månaden - Jag har faktiskt aldrig sett "the notebook", men nu skall jag se den och en massa andra "snyft"-filmer, för det gör jag alldeles för sällan, jag är nog mer en skräck/thriller/komedi-tjej. Men nu skall det bli mångfald! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0