Snygging!





Ända sedan jag såg Sagan om ringen för första gången så har jag älskat den här snyggingen. Jag hade mitt rum tapetserat med bilder på honom och jag drömde om honom dag som natt. i Sagan om ringen spelade han alven Legolas, som jag dessutom döpte min hamster till som jag fick när jag fyllde 12. Senare kom att att spela en ännu snyggare snygging... :D



William (aka. Will) Turner i Pirates of the Carribean. Dock är han nog ändå snyggast som "sig själv"! :)



Jag har nog aldrig varit så besatt av en man, så som jag var av Orlando när jag var liten! Jag hade bland annat en affisch på honom ovanför min säng inramad av en ljusslinga med hjärtan. Och varje gång innan jag skulle gå och lägga mig så pussade jag affischen och sa "god natt". Haha! x)

Jag kan fortfarande påstå, att jag nästan aldrig sett någon som är snyggare än honom. Och jag tycker det är så roligt att han fått en liten söt bebis tillsammans med en annan snygging, Miranda Kerr! :)



Dom är så fina tillsammans, även om jag velat ha honom för mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0