Film: Bridesmaids

 
Annies liv är en enda röra. Men när hon får reda på att hennes bästa vän är förlovad måste hon bara tacka ja till rollen som Lillians brudtärna. Trots att hon är både pank och singel bluffar sig Annie genom både dyra och bisarra ritualer. Med bara en chans att få det rätt, kommer Annie att visa Lillian och hennes tärnor exakt hur långt någon är beredd att gå för någon man älskar.
 
 
Jag tycker om den här filmen. Den är rolig, även om den i någon scen blir lite väl.. ja, oseriös. Jag och min sambo var nästan på väg att spy i en scen, dom som sett den kan räkna ut vilken. ;) Haha, riktigt så illa var det inte, men vi kunde inte riktigt se på ;) Men jag stör mig inte på detta utan skrattar i stället för fullt!
 
jag tycker att skådisarna är bra och alla är bra som sina karaktärer. Jag tycker det var roligt att se Melissa McCarthy också, eftersom jag bliriv ganska fäst vid Gilmore Girls! :)
 
 
Filmen handlar som sagt om Annie och jag kan verkligen känna med henne hur svårt hon har det när hon försöker göra sitt bästa och passa in i rollen som "Huvudbrudtärnan". Jag tycker verkligen om den här typen av komedier som inte bara handlar om kärlek, utan även om vänslap. Filmen är väldigt bra och jag rekomenderar den verkligen till alla som gillar komedier! :)
 
Fakta
Titel:
Bridesmaids
Skådespelare: Bla. Kristen Wiig, Maya Rudolph och Rose Byrne
Serie: -
Genre: Komedi

Språk: Engelska
Orginaltitel: Bridesmaids
Release: 2011
Land: USA
Längd: 131 min.
 
 
 
Jag ger den: 3.5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0