Serier

 
Jag tänkte att jag skulle visa vad jag tittar på för serier nu för tiden :)
 
The Secret Circle är det nya tillskottet i min "tittar på nu" lista. Serien baseras på en bok? av samma förfatarinna som the Vampire Diaries, så det kändes som en självklarhet att se denna! Har bara sett 6 avsnitt hitills, så vi får se vad jag tycker om ett tag :)
 
Criminal Minds har jag sett en hel del avsnitt av på sista tiden, dock har jag inte sett det "från början" utan bara tagit ett avsnitt som låter spännande, men jag ska absolut se den från början. Den bästa "polis" serien enligt mig! :)
 
 
 
Är i mitten av säsong 2 av Gilmore Girls. En ganska händelselös och "tråkig" serie, men ändå kan jag inte sluta titta! :) Dom är ju för söta.
 
 
Lost har jag för tillfället lite Hat-Kärlek till. Är på säsong 4a men har fastnat här. Serien har blivit sämre, från att ha varit otroligt bra till att bli.. tråkig. Men jag ska komma igång och se klart den snart!
 
 
Ja, tro det eller ej, men jag kikar fortfarande på rederiet. Är på säsong 9e, tror jag? Tappade räkningen för ett par säsonger sedan. Tror hela serien består av 22 säsonger! En klassiker som jag kikar på med min sambo, mest för att vi tycker att vi "borde ha sett den". Men en hellt okej serie, och man blir ju lite sentimental. Trots allt kommer jag ihåg när min mormor tittade på den när hon var barnvakt åt mig och min bror när vi var små.
 
 
The walking dead. Tyvärr är det ju säsongsuppehåll nu, men jag har börjat titta på den igen med min bror. Så vi ser den när han är här :) Han är nästan lika frälst som mig och min sambo. Snart har vi dock sett klart säsong 2, så då är det bara att vänta :/
 
 
 
 
Jag och min sambo såg sista avsnittet av Vampire Diaries här om dagen. Så jag tittar väl kanske inte på den just nu, men det får vara med i alla fall. Jag vet inte hur många tårar som föll vid sista avsnittet och jag kan inte vänta till säsong 4a!!
 
 
Pretty little liars som jag älskade så till en början börjar nu bli lite segt. Jag har ännu inte ens sett de två/tre? nya avsnitten som kommit, men jag ska...
 
Så, det här är de serier jag för tillfället ser på :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0