Beställt

Nu när jag snart får pengar igen, så har jag slängt iväg en beställning till CDON. :) Dessa godingar blev det den här gången.

 






Kalaset gick på 1483 kr!

Pulp Fiction (Blu Ray) - 13 kr
Abduction (Blu Ray) - 199 kr
The Gift (Blu Ray) - 39 kr
Buffy the vampire slayer (DVD) - 49 kr
Trassel (Blu Ray + DVD) - 149 kr
Det femte elementet (Blu Ray) - 79 kr
Lost - Säsong 3 - 199 kr
Lost - Säsong 4 - 249 kr
Lost - Säsong 5 - 249 kr
Lost - Säsong 6 - 279 kr

Minus lite rabatter och sådär :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är ju nästan så att jag måste klicka hem The Fifth Element på Blu-ray. Äger filmen på DVD sedan en lång tid tillbaka, men den måste man ju nästan ha på Blu-ray med.

2012-03-13 @ 15:03:43
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina

SV: Egentligen ska man se Star Trek i rätt ordning för att hänga med i svängarna, för serierna binds samman lite lätt. Men jag började med att se Star Trek: Voyager och sedan The Next Generation och det funkade det med. Originalserien är bara för stenåldrig så börjar du med att se den kommer du tröttna illa kvickt.

Bäst enligt mig är Voyager då det är den serien som är mest romantisk. Där efter gillar jag Enterprise, men den hatas av de flesta.

2012-03-14 @ 00:26:42
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0