Bloggtorka


Usch, jag är verkligen sämst på att blogga. Som vanligt kommer jag på en massa ursäkter för att bota mitt dåliga samvete gentemot er läsare. Som "Jag har så mycket läxor" och "Jag har så mycket att göra hemma" osv. Och dessa ursäkter tänker jag använda mig av idag också!

I natt kommer jag dessutom åka till Norge för 1 veckas havsfiske, så ni kommer tyvärr få klara er utan mig ett tag till..

I alla fall, nu när jag inte har tid att skriva recensioner, kan jag i alla fall lista upp lite filmer jag sett sen sist :)

* The Shining
* Just Friends
* Bandidas
* The Darkest Hour
* Snövit
* Freaky Friday

Och många fler, som jag inte kommer på nu :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0