En bokig beställning :)

 
CDON har just nu en höstrea på olika böcker! Det fanns en hel del böcker som föll mig i smaken! Både inbundna och paperbacks. Men eftersom priset på paperbacks inte skiljde så mycket från ordinariepris så klickade jag bara hem inbundna böcker där de flesta var bra mycket billigare än de brukar. :) Dessutom föredrar jag ju inbundna böcker eftersom de håller mycket längre. :)
 
Dessa blev det i alla fall:
 
 
Evermore har jag velat läsa så länge, men jag har varit lite snål. Alla de andra böckerna har jag också sneglat på väldigt länge, förutom "Håll huvudet kallt" som blev en ren chansning. Men man måste ju göra lite chansningar i livet ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Elisa

Ser spännande ut :)

2012-10-19 @ 10:17:15
URL: http://allinlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0