Film: Pledge This

 

Gamma Gammas är den hetaste tjejstudentföreningen i USA, och hetast av alla är den obestridda, vackra och stenrika ledaren Victoria English.

När tjejerna får chansen att plåtas i landets största livsstilsmagasin för män, är lyckan stor. Dock har Victoria planer på att själv dra fördel av kampanjen, vilket leder till regelvidrigt krig på skolan...

 

 
Nja.. Den här filmen föll mig inte i smaken. Okej med komedier som innehåller förnedrande av andra, men den här filmen inte alls särskillt rolig. Det var inte jätte elaka saker de utsattes för, men det var i alla fall inte roligt.
 
Många tycker dessutom väldigt illa om Paris Hilton. Helt ärligt så kan jag inte förstå varför. Har hon gjort något speciellt? Jag gillar henne inte, men jag tycker definitivt inte illa om henne. Hon är väl som vilken annan skådis och sångare som är okej. Så därför kan jag inte förstå hatet som är riktat mot henne. Hur kan man föresten hata någon man aldrig träffat? Dessutom gillar jag hennes parfymer! ;)
 
 
Hur som hellst, filmen handlar om ett gäng tjejer som inte kan bo kvar i sitt studenthus efter en liten "olycka" och börjar därför leta efter olika studentföreningar för att ha någonstans att bo. Det slutar med Gamma Gamma, och för att få bo där måste de uträtta det Victoria och de andra tjejerna vill.
 
Filmen har väl sina glimtar ibland, men med alltför långa mellanrum. Jag kom på mig själv med att sitta och kika runt på olika bloggar medan filmen spelades eftersom jag inte blev fängslad av den. Så tyvärr, det är nog ingen film jag rekomenderar.
 
 
Fakta
Titel: Pledge This!
Skådespelare: Bla. Paris Hilton, Simon Rex och Paula Garcés
Serie: -
Genre: Komedi
 
Språk: Engelska
Orginaltitel: Pledge This!
Release: 2006
Land: USA
Längd: 91 min

 

 
Jag ger den: 1/5

Kommentarer
Postat av: Elisa

Jag håller nog med i ditt betyg, den där filmen är knappt värd att se! :)

2012-09-21 @ 11:46:17
URL: http://allinlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0